Εισαγωγή στην Κατασκευή Ιστοσελίδων

Αρχικά θέτουμε το εξής ερώτημα: κατασκευή νέας ιστοσελίδας ή ανακατασκευή της παλιάς; Τα δεδομένα κάθε έργου διαφέρουν αισθητά καθώς και ο χρόνος και κόστη. Μία νέα ιστοσελίδα χρειάζεται τουλάχιστον 3 εβδομάδες για την κατασκευή, εφόσον πρόκειται για μία απλή υλοποίηση, ενώ οι χρόνοι αυξάνονται κατά πολύ στην περίπτωση ανακατασκευής όταν πρέπει να 'γυρίσει' στη νέα υλοποίηση ένας μεγάλος όγκος σελίδων από το παλιό website. Το ίδιο ισχύει και για τα κόστη, παλιά sites με πολλές σελίδες χρειάζονται μεγαλύτερη δαπάνη σε σχέση με κατασκευές από την αρχή.

 

φθηνες ιστοσελιδες

 

Απαραίτητο ένα Business Plan

Είτε έχετε ένα φυσικό κατάστημα και θέλετε να κατασκευάσετε ένα ηλεκτρονικό, είτε θέλετε μία ιστοσελίδα εταιρικής παρουσίας, θα πρέπει να υπολογίσετε μια σειρά παραγόντων πριν αναθέσετε την κατασκευή ιστοσελίδων. Καταρχήν απαιτείται ένα διακριτό πλάνο με την οπτική της επιχείρισης, δηλαδή ένα business plan.

  • Ποιος είναι ο σκοπός της online επιχειρηματικότητας;
  • Πού θέλουμε να είμαστε σε 5 χρόνια;
  • Ποια είναι τα κοινά μας (πελάτες) και οι αγορές όπου θα απευθυνθούμε;
  • Πόσο προϋπολογισμό έχουμε να διαθέσουμε για μια σοβαρή επένδυση όπως είναι η κατασκευή μιας ιστοσελίδας;
  • Για πόσο διάστημα και με πόση ένταση σκοπεύουμε να διαφημίσουμε την ιστοσελίδα;

 

Ερωτήματα που θα μας απασχολήσουν κατά την κατασκευή

Αφού απαντηθούν τα ανωτέρω, μπορούμε να προχωρήσουμε στα ενδότερα της υλοποίησης κινούμενοι εδώ πολύ προσεκτικά. Καλό είναι να έχουμε όλα τα δεδομένα έτοιμα πριν προχωρήσουμε στην ανάθεση για να αποφευχθούν καθυστερήσεις, αναπροσαρμογές για αβλεψίες στην αρχική σχεδίαση και επιπλέον κόστη. Εάν δεν μπορούμε να απαντήσουμε σε κάποια ερώτηση, απευθυνόμαστε σε κάποιον έμπειρο κατασκευαστή. Για παράδειγμα ας προσπαθήσουμε να συλλέξουμε τα παρακάτω δεδομένα:

  • Ποια θα είναι η δομή της ιστοσελίδας από πλευράς περιεχομένου;
  • Πόσες σελίδες περίπου θα χρειαστούν;
  • Σε πόσες γλώσσες θα κατασκευαστεί;
  • Αν πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα, πόσες κατηγορίες προϊόντων έχουμε και πόσους τρόπους πληρωμών;
  • Ποιες είναι οι βασικές λέξεις-κλειδιά όπου θα εστιάσει η προώθηση της ιστοσελίδας;
  • Με ποιο τρόπο θα επικοινωνούν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας με τον ιδιοκτήτη;
  • Ποιες ενέργειες θα θέλαμε να κάνουν οι επισκέπτες όταν φτάσουν στην ιστοσελίδα π.χ. να συμπληρώσουν τη φόρμα επικοινωνίας, να μας τηλεφωνήσουν, να αγοράσουν συγκεκριμένα προϊόντα που έχουμε σε προσφορά κλπ;
  • Ποια συμπληρωματικά χαρακτηριστικά θα πρέπει να έχει η ιστοσελίδα; π.χ. κάποιο blog, forum, σελίδες με περιορισμένη πρόσβαση για πελάτες κλπ
  • Πόσες και ποιες τεχνολογίες θα ενσωματώνει; π.χ. video παρουσίαση, ενσωμάτωση μπροσούρας, διαδραστικές τεχνολογίες, εικονική περιήγηση, βάσεις δεδομένων, συνδρομητική πρόσβαση κλπ.

 

κατασκευη ιστοσελιδας

 

Απαραίτητη η διαφήμιση της ιστοσελίδας

Μόλις έχουμε ένα ξεκάθαρο πλάνο και έχουμε απαντήσει στα επιμέρους, καλό θα είναι να ασχοληθούμε με τη διαφήμιση της ιστοσελίδας. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι που προσφέρουν διακριτά αποτελέσματα και κόστος. Επιγραμματικά (θα βρείτε υλικό στις ανάλογες σελίδες) αναφέρομαι στη διαφήμιση μέσω Google Ads, την Προώθηση Ιστοσελίδων ή SEO, Facebook Marketing, Youtube Marketing, Twitter Marketing, Forum Marketing, Email Marketing, Banner Advertising κλπ.

 

Κατασκευή Ιστοσελίδων

 

Αυτό που πρέπει να θυμάστε σε κάθε περίπτωση, είναι η κρισιμότητα του παράγοντα 'διαφήμιση'. Όση διαφήμιση και αν κάνετε δε θα είναι ποτέ αρκετή, με την έννοια ότι πάντα θα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, το μερίδιο αγοράς που δεν έχετε 'αγγίξει' με την τρέχουσα διαφήμιση που κάνετε, γι'αυτό επιλέξτε όσους περισσότερους τρόπους αντέχει η τσέπη σας και 'διαβάστε' τα αποτελέσματα που φέρνει η κάθε μέθοδος ώστε να κρατήσετε τις πιο κερδοφόρες.

 

Η σημασία του SEO

Ξεχωριστή θέση στις μεθόδους διαφήμισης, κατέχει το SEO ή προώθηση ιστοσελίδων που με απλά λόγια θα πω ότι είναι τα οργανικά (όχι Adwords) αποτελέσματα, μας ενδιαφέρουν μόνο η πρώτη σελίδα (πρώτα 10 αποτελέσματα, αλλά όσο ψηλότερη η θέση π.χ. πρώτες τρεις θέσεις, τόσο το καλύτερο), σε μηχανές αναζήτησης με σημαντική αναφορά που πρέπει να γίνει στη Google καθώς φέρνει τους περισσότερους επισκέπτες.

Η ξεχωριστή σημασία αυτής της μεθόδου που έχει λίγες εβδομάδες έως μερικούς μήνες ωρίμανσης έως ότου αποφέρει αποτελέσματα είναι ακριβώς.. αυτά τα αποτελέσματα. Έχει παρατηρηθεί ότι ο αριθμός των επισκέψεων από τη Google, είναι συντριπτικά μεγαλύτερος από τις υπόλοιπες μεθόδους όταν η ιστοσελίδα κατέχει ψηλές θέσεις και μάλιστα διευρύνεται ποιοτικά και ποσοτικά με την παραμονή της εκεί. Βασικό σημείο στην επιτυχία της μεθόδου SEO είναι η συνεργασία με έμπειρο επαγγελματία.

 

Πώς αποκτά κυρίαρχη θέση στην αγορά μία ιστοσελίδα με το SEO

Τα στάδια είναι τα εξής:

  • Σωστή επιλογή keywords
  • Βελτίωση του website με προδιαγραφές SEO (on-site optimization)
  • Δημιουργία 'ρεύματος' προς την ιστοσελίδα του πελάτη λόγω των θέσεων που αποκτά στην πρώτη σελίδα

 

Κατασκευη Ιστοσελιδων

 

Case Studies Κατασκευής Ιστοσελίδων

Οι ιστοσελίδες πελατών που υλοποιήσαμε ήταν σε απλή γλώσσα HTML, Joomla, Wordpress, Drupal, CS-Cart κλπ. σε ελληνικά και πρόσθετες γλώσσες, συνήθως αγγλικά. Οι πρόσθετες εργασίες που αναλάβαμε ήταν έρευνα για λέξεις-κλειδιά και βελτίωση του κώδικα με προδιαγραφές SEO, καθώς και εξωτερικές εργασίες που τα ανέβασαν γρήγορα στην πρώτη σελίδα και ορισμένα από αυτά ακόμη και στην πρώτη θέση!

 

Κατασκευή εταιρικής ιστοσελίδας σε Wordpress

website: https://kofinas.gr/wooden
Η ιστοσελίδα της εταιρείας ΚΟΦΙΝΑΣ που ασχολείται με την κατασκευή προκατασκευασμένων ξύλινων σπιτιών, ανακατασκευάστηκε σε Wordpress στα ελληνικά και αγγλικά με προδιαγραφές SEO για την ελληνική Google. Ενσωματώθηκαν νέες τεχνολογίες και χαρακτηριστικά που απογείωσαν την ιστοσελίδα, όπως εικονικές περιηγήσεις, video παρουσιάσεις, ηλεκτρονικοί κατάλογοι κλπ.

Έγινε προσεκτική επιλογή των λέξεων-κλειδιών, ενσωμάτωσή τους στην ιστοσελίδα και εργασίες προώθησης που την έφεραν σε 2 μήνες στην πρώτη θέση με 9 keywords, συνολικά γύρω στα 30 στην πρώτη σελίδα!

κατασκευή ιστοσελίδας kofinaswoodenhouses.gr

 

Κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείου σε Wordpress

website: https://amarandos.gr
Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου Amarandos ανακατασκευάστηκε σε Wordpress με προδιαγραφές SEO για την ελληνική και αμερικανική Google. Ενσωματώθηκαν τέσσερις γλώσσες και online σύστημα κρατήσεων - πληρωμών.

Έγινε προσεκτική επιλογή των λέξεων-κλειδιών, ενσωμάτωσή τους στην ιστοσελίδα και εργασίες προώθησης που την έφεραν σε 2 μήνες στην πρώτη σελίδα στην ελληνική και αμερικανική Google με keywords σχετικά με διαμονή και ξενοδοχεία.

Βάσει της εμπειρίας μας στο χώρο της κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι δεν υπάρχει keyword ή website που να μην μπορεί να μετατραπεί σε μεγάλο παίκτη στην αγορά!

κατασκευη ιστοσελίδας ξενοδοχειου amarandos.gr

 

 

Συμβουλές και τελευταία νέα

  • Πολλές εργασίες που σχετίζονται με τη διαχείριση του έργου, είναι έξω από το 'στενό' κύκλο του σχεδιασμού της ιστοσελίδας και πρέπει να ανατίθενται σε ειδικούς συνεργάτες.
  • Η Google πιέζει ώστε να υπάρχει μια mobile έκδοση κάθε ιστοσελίδας και γι'αυτό το λόγο υπόσχεται να δώσει μια μικρή ώθηση στα αποτελέσματα σε όσους εκπληρώσουν αυτό το κριτήριο.
  • Ο κατασκευαστής ή σχεδιαστής ιστοσελίδας, θα πρέπει να μπορεί να επιδείξει και ένα portfolio με τις σημαντικότερες δουλειές του.
  • Η ταχύτητα της ιστοσελίδας παίζει μεγάλο ρόλο και τα CSS styles θα πρέπει να έχουν συμπιεστεί ώστε να καταλαμβάνουν το ελάχιστο δυνατό όγκο στον κώδικα. Πολλά CSS external references καθυστερούν το φόρτωμα της σελίδας και θα πρέπει να συμπτυχθούν σε ένα αρχείο.
  • Η υιοθέτηση και ενσωμάτωση hastags (#) στο περιεχόμενο των social networking sites οδηγεί σε περισσότερα conversions.
  • Εγκατάσταση Wordpress: δεν αρκεί από μόνη της, χρειάζεται βελτίωση ταχύτητας, ασφάλειας και προσαρμογή στις επιταγές της Google για να φέρει σωστά και ασφαλή αποτελέσματα
  • Είναι σημαντική και μια έκδοση του site μας για mobile devices, μια αγορά που είναι αναπτυσσόμενη και χρήζει εκμετάλλευσης.
  • Το CSS Ruler είναι ένα χρήσιμο online εργαλείο για τη μέτρηση του μήκους των CSS.
  • Όταν χρειάζεται μία εταιρεία ή ένας οργανισμός να εγκαταστήσει ένα CMS είναι εύλογο ότι κανείς δε θα ασχοληθεί με την υποστήριξή του ή με την εξέταση των προδιαγραφών. Σε αυτό κρίσιμο ρόλο οφείλει να έχει η εταιρεία κατασκευής ή υλοποίησης του CMS προτείνοντας την καταλληλότερη λύση (όχι την ακριβότερη) που θα λύσει τα χέρια της επιχείρισης αλλά και θα μπορεί να υποστηριχθεί από ευρύτερες ομάδες τεχνικών (δεν πρέπει να είναι κάποιο κλειστό, μη αναβαθμίσιμο) σύστημα.
  • Πλεονεκτήματα μιας μικρής ομάδας designers απέναντι σε μεγάλους οίκους: Ταχύτητα, δεν εμπλέκονται πολλά άτομα και δεν περνάει το project από πολλά κανάλια. Ευελιξία, δεν υπάρχουν σταθερά ωράρια ή περιορισμοί σε αλλαγές. Οικονομία, μικρότερο λειτουργικό κόστος. Περισσότερη καινοτόμια, το μικρό μέγεθος ευνοεί την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών. Περισσότερη πρόσβαση στο designer εφόσον μεσολαβούν λιγότερα άτομα.
  • Η Google εισήγαγε πέρσι το Material Design, μια καινοτόμο visual γλώσσα προγραμματισμού που αποσκοπεί να ενοποιήσει κάτω από μία ομπρέλα την εμπειρία του χρήση σε όλες τις συσκευές που χρησιμοποιεί.
  • Τι οδηγεί ένα κατασκευαστή ιστοσελίδας να αυξήσει το κόστος; Οι γνώσεις του, η συνέπεια να ολοκληρώνει και να υποστηρίζει την ιστοσελίδα, και τέλος η αντίληψη να κατανοεί και η δυνατότητα να επιλύει προβλήματα του πελάτη του.
  • Ένα πρόβλημα που επηρέαζει το τελικό αποτέλεσμα της ιστοσελίδας: Ένα παράλογο αίτημα του πελάτη οδηγεί το έργο αμέσως στη συζήτηση για το σχεδιασμό από το πρώτο meeting και κανείς δε ρωτάει για τους χρήστες, ποιοι είναι, τι χρειάζεται να γίνει για το προϊόν, ποιο πρόβλημα λύνει το προϊόν. Η συζήτηση αναλώνεται και περιορίζεται στις τεχνικές προδιαγραφές και περιορισμούς χωρίς να θίγεται το σημαντικότερο ζήτημα, ο επισκέπτης/χρήστης της ιστοσελίδας.